بهترین دسته بازی پابجی برای گیمرهای حرفه ای

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

همه چیز درباره کنسول و بازی های روز جهان در این بلاگ نوشته می شود.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
gamer
14:25
چهار شنبه 20 بهمن 1400

همه ما بارها تجربه بازی با تلفن های خود را داشته ایم. بعضی اوقات در طول بازی ها کمبود دسته بندی بازی ها را احساس می کردیم که نیاز به کنترل بیشتری داشتند. در این مقاله سعی داریم بهترین دسته بازی موبایل pubg معرفی و آنچه شما باید هنگام خرید گیم پد موبایل در pubg بدانید را مرور کنیم. با ما همراه باشید تا تجربه جدیدی از بازی را تجربه کنید و از بازی خود لذت بیشتری ببرید. بازی‌ در گوشی‌های هوشمند و کنسول‌های خانگی بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است. با عرضه شدن بازی پابجی برای اندروید و iOS، صنعت بازی دچار تغییر و تحول جدیدی شد و به سرعت خودش را بین کابران جای کرد. با شهرت بازی PUBG دسته‌های مخصوص این بازی نیز طراحی و روانه بازار شد. بهترین دسته های پابجی مخصوص راحتی و هیجان بیشتر را برای گیمرها همراه دارند.
نکات مهم در خرید دسته بازی موبایل

بهترین دسته بازی پابجی

با رشد و توسعه سخت افزار تلفن های همراه، صنعت بازی های موبایل با وجود چالش های تجربه بازی در صفحه نمایش کوچک تلفن های همراه، هر روز به جلو حرکت می کند. با ظهور بازی های موبایلی در تلفن های هوشمند مانند اپل و سامسونگ ، سازندگان لوازم جانبی توجه خود را به کنترل کننده های کنسول معطوف کرده اند.

مناسب نوع نیاز شما

برای اینکه بدانید مناسب ترین نوع دسته بازی کدام است باید نیاز سنجی کنید و مناسب با نیاز خود کنترلر مخصوص را خریداری نمایید.
وزن مناسب دسته بازی

وزن دسته ایی که خریداری می کنید باید متعادل باشد در واقع گیم پد شما نباید خیلی سبک یا خیلی سنگین باشد.

  • اگر خیلی سبک باشد یعنی قطعات استفاده شده در دسته بسیار بی کیفیت هستند.
  • اگر دسته بازی وزن زیادی داشته باشد سبب خستگی دستان شما می شود.


کیفیت در ساخت

کمپانی های تولید کننده باید در هنگام ساخت بدنه از قطعات با کیفیتی استفاده کنند. به طور کلی ویژگی های اصلی کیفیت ساخت دسته های بازی عبارتند از: کیفیت استاندارد بدنه دسته، استحکام بالای نقطه اتصال دکمه ها و در صورت باسیم بودن باید از کیفیت سیم متصل به دسته نیز اطمینان حاصل کرد.
طراحی مناسب کنترلر

طراحی مناسب بدنه دسته یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید دسته بازی می باشد. هر چه دسته ایی که خریداری می کنید مطابق با آناتومی دست ها باشد و به شکل راحت تری در دستان شما قرار بگیرد و در استفاده طولانی مدت سبب درد دستانتان نشود برای بازی کردن مناسب تر می باشد.


قابلیت سفارش سازی

به طور کلی قابلیت ساختن سفارشی بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که انگشتان کوچکتری دارند و امکان قرار گرفتن انگشتان به روی دسته ها برایشان سخت می باشد.

انواع دسته بازی پابجی


طراحی ساده یا شوک دار

دسته های بازی موجود در بازار به دو شکل ساده و شوک-دار تولید می شوند پس شما باید در هنگام خرید معین کنید که می خواهید دسته شما ساده و یا شوک دار باشد. تولید کنندگان در میانه دسته هایی که قسمت شوک دهنده دارند، یک ویبراتور کار گذاشته اند که در هنگام بازی سبب افزایش دقت و لذت بازیکنان می شود.


نوع اتصال دسته بازی (بی سیم یا باسیم):

انتخاب نوع اتصال دسته بازی نیز از دیگر مواردی است که فقط به سلیقه شما ربط دارد وخودتان می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان انتخاب کنید که دسته شما به چه شکل متصل شود.

باید در نظر داشت که قیمت دسته های باسیم کمتر از بی سیم می باشد و در هنگام استفاده از دسته های بی سیم باید در حد فاصل معینی از دستگاه قرار گرفت. دسته های بی سیم نیز به دو شکل باتری خور و شارژی تولید می شود.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب دسته بازی موبایل مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، 15 دسته بازی موبایل را برای شما آماده کرده‌ایم. این ساس بندها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بهترین دسته بازی های پابجی

بازی PUBG Mobile یکی از جنجالی ترین بازی هایی است که برای گوشی های هوشمند عرضه شده و به دلیل گیم پلی بی نظیر، به سرعت توانسته توجه بسیاری از موبایل گیمر ها را به خود جلب کند. این بازی در چند سال اخیر به قدری محبوب شده که در سه ماهه اول 2021 توانسته به رکورد فروش بی نظیر 700 میلیون دلار دست پیدا کند. روزانه حدود 30 میلیون کاربر در این بازی آنلاین می شوند و با همدیگر به رقابت میپردازند تا هنگام بازی، همیشه با آدم های جدیدی روبرو شوید. پابجی یک بازی شوتر است و همانند دیگر بازی های این سبک، نیازمند عکس العمل درست و به موقع در کوتاه ترین زمان می باشد. از این رو در انتخاب دسته مناسب پابجی موبایل باید اِلِمان های زیادی را در نظر بگیرید. اولین فاکتوری که باید برای انتخاب دسته در نظر بگیرید بودجه مورد نظرتان است؛ دسته ها در رنج های قیمتی مختلفی تولید می شوند، از این رو انتخاب بودجه می تواند موجب انتخاب یک گزینه مناسب برای تان شود. مورد بعدی سبک بازی شما می باشد؛ اگر برای سرگرمی به بازی می پردازید دسته های بلوتوثی گزینه مناسبی هستند اما اگر در رقابت های حرفه ای و تورنمنت های سطح بالا شرکت می کنید پیشنهاد می کنیم به سراغ دسته های لیزری بروید.


دسته بازی PubG مدل D9
خرید دسته پابجی

دسته بازی PUBG مدل D9 برای موبایل طراحی شده است تا بر بالای موبایل قرار گیرد. زمانی که صفحه‌ گوشی همراه شما کوچک است و با دست به خوبی نمی‌توانید بازی کنید دسته بازی D9 به کمکتان می‌آید. برای بهتر بازی کردن داشتن این نوع دسته‌ها که برای بازی پابجی به شمار می‌آید بسیار لازم است. وزن دسته بازی مدل D9 4 گرم است.
این دسته به طور کامل از بازی PUBG پشتیبانی می‌کند. با خرید دسته‌ بازی PUBG مدل D9، دو عدد تریگر در یک بسته و جعبه‌ی نگهدارنده وجود دارد. قیمت D9 نسبت به سایر دسته‌ها به مراتب مناسب‌تر است. از نظر کابرانی که این کالا را خریدند نقاط قوت این دسته حساسیت لمس خوب و کیفت ساخت آن و نقاط ضعف D9 قطر کم آن است.


دسته بازی PubG مدل AK77
دسته بازی ak77

یکی از پدیده‌های دنیای بازی که جهان را در سال 2017 شگفت زده کرد معرفی بازی های سبک Battle Royale در پلتفرم‌های مختلف بازی بود. این سبک بازی به این صورت است که تعدادی بازی کننده در یک منطقه محدود بازی را شروع کرده و در نهایت فقط یک نفر یا یک تیم باقی خواهد ماند که برنده بازی خواهد بود. شور و هیجان و استقبال از این سبک بازی ابتدا با معرفی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) نمایان شد به گونه‌ای که دور از انتظار همه مخاطبان و کارشناسان این بازی توانست رکورد بیشترین بازی کننده‌های همزمان در سامانه استیم (Steam) را از آن خود کند و از بازی‌های بزرگی همچون Fallout 4, GTA V پیشی بگیرد و حتی رکورد بازی Dota 2 را بشکند. اما شگفتی سازی بازی‌های این سبک به همینجا ختم نمی‌شود.

سته بازی PubG ممو مدل AK66 به همراه آستین کنترل کننده انگشت

خرید دسته ak66 پابجی
دسته AK66 مناسب برای انواع بازی های لمسی با قابلیت معرفی کلید مانند :PUBG ، FORTNITE ، Call of Duty و… است. دسته AK66 دارای ۴ عدد پدال است. می توانید با تنظیم جای Aim و Shoot، شلیک و نشانه گیری را با این دسته کنترل کنید و علاوه بر این دو فرمان، ۲ فرمان دیگر(مانند پرش و…) را هم با این دسته کنترل کنید. این یعنی کنترل هم زمان ۶ فرمان بازی با ۶ انگشت. این دسته، در مدت زمان خیلی کوتاه، سرعت کنترل شما در بازی را چند برابر می کند و شما را به سطح دلخواه در بازی می رساند. تسلط همزمان روی ۶ فرمان، نکته ی متمایز کننده ی شما میان پلیر های دیگر میشود.

دسته بازی مدل P1

دسته بازی پابجی

دسته بازی PUBG مدل P1 از پلاستیک فشرده سخته شده است و مقاومت بالایی دارد. برای تجربه کردن یک بازی با سرعت عکس‌العمل بالا دسته مدل P1 گزینه‌ی بسیار مناسبی به شمار می‌آید. از نظر کاربران بدون شک جزو بهترین دسته‌های بازی است. دسته بازی PUBG مدل P1 فضای کمی روی صفحه‌ی گوشی شما اشغال می‌کند. ظاهر و رنگ زیبای این دسته جلوه‌ی خاصی به آن داده است. گیره قفل P1‌ قابل تنظیم بوده و می‌توانید آن‌را شل یا سفت نمایید. نقاط ضعف این دسته از نظر کابران این است که ممکن است به هر گوشی همراهی نخورد.

 

دسته بازی PubG انگشتی CH-5 Blue Shark

خرید دسته بازی پابجی

یکی دیگر از بهترین دسته بازی های پابجی، دسته بازی انگشتی CH-5 Blue Shark می باشد. این محصول علیرغم قیمت اقتصادی، کیفیت ساخت مناسبی دارد و در نگاه اول هر کاربری را مجذوب خواهد کرد. این دسته بازی به صورت دوتایی عرضه می شود و با استفاده از آن، گوشی خود را مانند یک دسته بازی به 2 تریگر مجهز می کنید. این تریگر ها می توانند  به عنوان دکمه های شلیک و زوم اسلحه مورد استفاده قرار بگیرند که افزایش سرعت عمل را در بازی ها به همراه خواهد داشت. جنس بدنه از پلاستیک و سیلیکون مقاوم تشکیل شده که سبکی و مقاومت بالا را نوید می بخشد. وجود لایه سیلیکونی موجب می شود از ایجاد خط و خش بر روی گوشی تان جلوگیری شود. همچنین به دلیل مکانیکی بودن این محصول و عدم وجود باتری، در هر زمانی می توانید بدون نگرانی تمام شدن شارژ از ان استفاده کنید.

جمع بندی

در دنیای امروز دستگاه‌های جانبی بسیاری برای بالابردن هیجان و لذت بیشتر از بازی برای شما به بازارعرضه شده است. اگر به طور حرفه‌ای و مدت طولانی با گوشی همراهتان در صفحه‌ی کوچک بازی می‌کنید به شما پیشنهاد می‌دهیم، همین امروز به فکر خرید یک دسته مخصوص بازی بیافتید. زندگی کوتاه است چرا همین امروز از آن لذت نبریم!

منبع: تکنوسان مگ



تعداد بازدید از این مطلب: 54
بازدید : 54

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود